Σεμινάριο Adwords

Σεμινάριο με θέμα: ‘Google AdWords : Πώς θα στήσω μια επιτυχημένη καμπάνια και ποιες είναι οι κατάλληλες μέθοδοι βελτιστοποίησης της’

Η Digital Tempo, πιστοποιημένος συνεργάτης Google Partner, είναι ένα από τα μεγαλύτερα Digital Agencies στην Ελλάδα που έχει υπό τη διαχείρισή της περισσότερα από 100 accounts.

Το σεμινάριο Google AdWords θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε άμεσα με τις βασικές έννοιες του AdWords & θα προετοιμαστείτε κατάλληλα για το Fundamental Test της Google. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε & να βελτιστοποιήσετε διαφημιστικές καμπάνιες για την επιχείρησή σας ή απλά να διευρύνετε τον εργασιακό σας προσανατολισμό.

timiseminariouadwords

Κλείσε Θέση για το Σεμινάριο του Adwords

booknow

Κόστος συμμετοχής από 280€ στα 129€. Προλάβετε. Πληροφορίες στο seminars@digitaltempo.gr ή στο 210 6082271

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:

Ιδιοκτήτες eshop / ιστοσελίδων | Στελέχη Marketing | Ιατρούς & Φαρμακοποιούς

           

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ADWORDS

  • Τι είναι το Search Engine Marketing (SEM) και το Google Adwords (PPC)
  • Είδη δικτύων (search only, search + display, display, video, apps, αγορές)
  • Οφέλη και προϋποθέσεις
  • Βασικές έννοιες – Ορολογία
  • Adwords στην πράξη
    • Σχεδιασμός
    • Ρυθμίσεις λογαριασμού
    • Δομή Λογαριασμού
    • Ρυθμίσεις καμπάνιας
    • Δημιουργία Ομάδων διαφημίσεων
    • Δημιουργία διαφημίσεων
    • Εύρεση κατάλληλων λέξεων κλειδιών
  • Google Keyword Tool και πώς βρίσκουμε κατάλληλες λέξεις κλειδιά
    • Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phraseή Exact?
    • Τύποι αντιστοίχισης λέξεων κλειδιών
  • Διαχείριση λογαριασμού
  • Παρακολούθηση & Βελτιστοποίηση λογαριασμού
    • Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας (δημογραφικά)
    • Δημιουργία κατάλληλης στόχευσης σε πολλαπλά επίπεδα (interests,topics,placements)
    • Δημιουργώντας την κατάλληλη δομή για την καμπάνια σας (campaigns & adgroups)
    • Πόσο θα πρέπει να πληρώσω; Αγοράστε περισσότερα με λιγότερα χρήματα
    • Επιλέγοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά (negative keywords) για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
    • Σύνταξης διαφήμισης (Copywriting) Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα έχει αποτέλεσμα
    • Δοκιμάζοντας πολλαπλά διαφημιστικά κείμενα
    • Σχετικότητα (relevancy). Το μεγάλο μυστικό για επιτυχημένες καμπάνιες
  • Google Adwords Advanced
    • Επεκτάσεις διαφημίσεων
    • Τι είναι το Ad Rank Και το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας.
    • Google Display Network
    • Σύνδεση Adwords με Analytics
    • Εργαλείο παρακολούθηση μετατροπών
    • Ομάδες καμπανιών (στόχοι)
  • Μετατρέποντας τους επισκέπτες σε «πελάτες»
    • Θέστε Στόχους. Τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης όταν έλθει στο website σας;
    • Δημιουργήστε LandingPages
    • Βελτιστοποίηση LandingPages για καλύτερα ConversionRates
  •  Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας
    • Τι θα πρέπει να περιμένετε από μια καμπάνια Google Adwords
    • Ερμηνεύοντας στατιστικά και έννοιες όπως CPC, CTR, Av. Position κλπ
    • Μετρώντας τα Conversion Rates(ποσοστά μετατροπής επισκεπτών σε «πελάτες»)
    • Δημιουργήστε Reports

testimonials

✓ ‘Εμαθα πράγματα που είναι σημαντικά και που πρέπει να αλλάξω στο eshop μου ώστε να ανέβει στα αποτελέσματα της Google’
✓ ‘Με επηρέασε ήδη θετικά βάζοντας μου την πληροφορία ορθολογικά μέσα στο μυαλό μου’
✓ ‘Το καλύτερο σεμινάριο που έχω παρακολουθήσει και έχω πάει σε αρκετά’
✓ ‘Είναι μια καλή αφετηρία για ψηφιοποίηση των επαγγελματικών μου γνώσεων’
✓ ‘Εξαιρετικό σεμινάριο’
✓ ‘Διεύρυνση των γνώσεων & αξιολόγηση των web campaigns & του site’
✓ ‘Θετικά, μου άρεσε η πρακτική εφαρμογή’
✓ ‘Θετικά προς σκοπούς νέων γνώσεων’

 

Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου είτε από την πλευρά της εταιρίας, είτε από την πλευρά του συμμετέχοντα, γίνεται μεταφορά της συμμετοχής σε επόμενη ημερομηνία ή πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.

 

Εισηγητής:

Νίκος Παπαδόπουλος – CEO DIGITAL TEMPO

nikospapadopoulos

Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Internet από το 1997, εργασιακή απασχόληση σε τραπεζικούς οργανισμούς στον τομέα της ανάλυσης δεδομένων και της διαχείρισης χαρτοφυλακίου, ο Νίκος Παπαδόπουλος, CEO της Digital Tempo (Digital Agency), εργάζεται και ως σύμβουλος επιχειρήσεων και ως εισηγητής σεμιναρίων σε μεγάλες εταιρείες σε θέματα Digital Marketing. Έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία σε ιστοσελίδες στα οργανικά αποτελέσματα της Google, με πάνω από 1.000.000 επισκέπτες/ χρόνο. Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google και έχει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση.

Συνολική βαθμολογία εισηγητή:  9,8 /10 

 

booknow

Φόρμα Επικοινωνίας