FORGOT YOUR DETAILS?

Κατασκευή eshop

Η Digital Tempo αποτελεί τον πολύτιμό σας συνεργάτη για την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος (e-shop).

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να είναι δύσκολη κάποιες φορές για τις μικρές επιχειρήσεις, λόγω έλλειψης χρόνου, προϋπολογισμού και προσωπικού. Όμως, δεν πρόκειται τελικά για κάτι τόσο περίπλοκο γιατί οι πλατφόρμες στις οποίες φτιάχνονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα πλέον έχουν απλοποιήσει τις διαδικασίες κατά πολύ.

Εδώ είναι 11 σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να εξετάσετε πριν δημιουργήσετε το eshop σας.

1. Πώς ξεκινάω;

Εάν το κόστος σας απαγορεύει να προσλάβετε κάποιον που θα φτιάξει ένα eshop αποκλειστικά για εσάς, μην ανησυχείτε. Υπάρχουν πολλοί προμηθευτές ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορεί να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα δικό σας eshop γρήγορα. Μπορούν να αναλάβουν τη φιλοξενία και τη συντήρηση του server, καθώς και να γράψουν τον κώδικα.

2. Τι πλατφόρμα να επιλέξω;

Η καλύτερη επιλογή είναι να επιλέξετε μια e-commerce πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα, ώστε να μη δεσμευτείτε με κάποιον συγκεκριμένο προμηθευτή. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που μπορούν να σας προσφέρουν όλες τις λειτουργίες και τις δυνατότητες που επιθυμείτε και με αρκετές δυνατότητες προσαρμογής. Πλατφόρμες όπως Magento, PrestaShop, OpenCart, VirtueMart και  WooCommerce είναι πολύ καλές επιλογές. Το κόστος μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα σε σχέση με μια custom πλατφόρμα μπορεί να είναι και το 1/10, και να προσφέρει το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα, καθώς έχουν αναπτυχθεί πολλά add-ons και plug ins που σας παρέχουν πολλές δυνατότητες.

3. Πώς μπορώ να βελτιώσω τη συνολική εμφάνιση του e-shop μου;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, εάν η εταιρεία σας έχει ήδη μια ιστοσελίδα, το eshop θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την υπάρχουσα εμφάνιση, συμπεριλαμβανομένων των λογοτύπων και των χρωμάτων. Αν η επιχείρηση δεν έχει ιστοσελίδα, μπορείτε να επιλέξετε φόντο και χρώματα που να προσομοιάζουν ή να συμπληρώνουν το λογότυπό σας.

4. Τι είδους σύστημα πληρωμών θα πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Στην αρχή είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε την τραπεζική κατάθεση, την αντικαταβολή και το PayPal. Στην Ελλάδα ακόμα το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών πραγματοποιούνται με αντικαταβολή! Η σύνδεση με το Paypal είναι εύκολη και καθόλου χρονοβόρα. Καλό θα ήταν πάντως να έχετε σύνδεση και με κάποια τράπεζα και να παρέχετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα πληρωμής και με χρεωστικές, πιστωτικές και προ-πληρωμένες κάρτες. Επίσης, θα ήταν καλό να είχατε (αν τα ποσά είναι μεγάλα) και πρόγραμμα άτοκων δόσεων.

5. Πώς θα χειριστώ την εξυπηρέτηση πελατών;

Για να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των πελατών αποτελεσματικά, μπορεί να θέλετε να επιλέξετε ένα προμηθευτή ηλεκτρονικού εμπορίου που σας δίνει πρόσβαση σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για διαχείριση των πελατειακών σχέσεων (CRM). Οι περισσότεροι από τους μεγάλους προμηθευτές ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν δυνατότητες CRM.

Τα συστήματα CRM προσφέρουν χρήσιμες λειτουργίες όπως την αρχειοθέτηση και τη συστηματοποίηση των στοιχείων που μπορεί να αποκτηθούν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, π.χ. στοιχεία πελατών, πρόσφατες αγορές, παραγγελίες. Η Digital Tempo σας παρέχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με την πλατφόρμα Empower που αποτελεί μια από τις καλύτερες πλατφόρμες στην Ελληνική αγορά.

Επίσης, καλό θα ήταν να έχετε έναν αριθμό τηλεφώνου που θα χρησιμοποιείται ειδικά για την εξυπηρέτηση πελατών του e-shop και αν υπάρχει η δυνατότητα και τηλεφωνικού κέντρου θα ήταν ακόμα καλύτερα.

Μια άλλη επιλογή είναι να δημιουργήσετε ένα live chat στο κατάστημά σας, αλλά μόνο αν μπορείτε να το χειριστείτε και να προσφέρετε αποτελεσματική εξυπηρέτηση μέσω αυτού.

6. Πως να καθορίσω τα έξοδα αποστολής;

Για να υπολογίσετε τα έξοδα αποστολής, θα πρέπει πρώτα να καταλήξετε σε μεταφορέα -courier, και να υπολογίσετε τη χρέωσή του. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να θέλετε να παρέχετε δωρεάν την αποστολή των προϊόντων, τουλάχιστον για παραγγελίες πάνω από ένα ορισμένο ποσό. Αν άμεσοι ανταγωνιστές σας παρέχουν δωρεάν αποστολή, πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά αν μπορείτε να το αντέξετε οικονομικά.

7. Πώς μπορώ να δημιουργήσω εικόνες και περιγραφές προϊόντων;

Οι αγοραστές που ψωνίζουν ηλεκτρονικά δε μπορούν να δουν, να αισθανθούν, να καταλάβουν το προϊόν σας, κι έτσι θα πρέπει να το κάνετε δελεαστικό μέσα από μια φωτογραφία. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι πρέπει απαραίτητα να προσλάβετε έναν επαγγελματία για να έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας.

Οι περιγραφές των προϊόντων πρέπει να είναι σύντομες, αλλά με πλούσιες και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πελατών. Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε συναρπαστικά επίθετα και φράσεις που προκαλούν ένα συναίσθημα, όταν κάποιος διαβάζει την περιγραφή σας, η οποία να μην είναι πολύ μακροσκελής. Επίσης, εκτός από την αναφορά της τιμής καλό είναι να περιλαμβάνετε τις χρήσεις του προϊόντος, τις διαστάσεις και άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά του.

8. Να επιτρέπω κριτικές πελατών;

Δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να υποβάλουν τις παρατηρήσεις τους σχετικά με τα προϊόντα σας και να αφήνουν τις βαθμολογίες τους θα ενισχύσετε την εμπιστοσύνη τους στο κατάστημά σας. Τα θετικά σχόλια θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε περισσότερες πωλήσεις, αλλά υπάρχει επίσης ο κίνδυνος των αρνητικών σχολίων. Αρκετές μεγάλες υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν επιλογές της αξιολόγησης πελάτη που σας επιτρέπουν να απαντήσετε ή και να αφαιρέσετε ανεπιθύμητα σχόλια.

9. Πώς θα αρχίσω να προσελκύω πελάτες;

Όταν το eshop σας είναι έτοιμο, πρέπει να το διαδώσετε online και offline. Τοποθέτηση συνδέσμων στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας και ενημέρωση μέσω newsletter και social media θα ήταν μια καλή αρχή. Η ενημέρωση των κοινωνικών δικτύων της εταιρείας σας μπορεί να αυξήσει την κίνηση στο κατάστημά σας, εφιστώντας την προσοχή σε καθημερινές προσφορές και άλλες προωθητικές ενέργειες.

Είναι επίσης σκόπιμο να επιλέξετε ένα προμηθευτή ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιεί αυτόματα τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για το e-shop σας. Οι καλές SEO στρατηγικές μπορεί να δώσουν στο κατάστημά σας μια υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google, Bing και το Yahoo.

10. Πώς να χειριστώ τις επιστροφές;

Ελέγξτε ότι ο προμηθευτής ηλεκτρονικού εμπορίου σας προσφέρει ενσωματωμένα εργαλεία που σας επιτρέπουν να γρήγορα και εύκολα να αντικαταστήσετε τα εμπορεύματα, την ανανέωση των αποθεμάτων σας και να στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες σχετικά με την κατάσταση της επιστροφής τους.

11. Πώς θα παρακολουθώ την απόδοση του eshop μου;

Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα προμηθευτή ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει δωρεάν υπηρεσία analytics, συχνά καθοδηγείται από το Google Analytics και άλλα εργαλεία αναφοράς για να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την απόδοση του καταστήματός σας με την πάροδο του χρόνου. Αυτά θα σας δείχνουν πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το κατάστημα, πόσο συχνά, πώς σας βρήκαν καθώς και προσωπικά τους στοιχεία. Μπορούν επίσης να σας δείξουν ποιες ιστοσελίδες οδηγούν σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο eshop και ποια προϊόντα βλέπουν και αγοράζουν οι πελάτες περισσότερο και λιγότερο συχνά.

 

Digital Tempo
Λεωφόρος Μεσογέιων 380
153 41 - Αγία Παρασκευή
Αθήνα - Ελλάδα

Τηλέφωνο & Email

T: 210 6082271
T: 694 8481907
info@digitaltempo.gr




Φόρμα Επικοινωνίας





TOP